Russia Today TV

RT (founded as “Russia Today”) is a Russian state-funded television network which runs cable and satellite television channels, as well as Internet content directed to audiences outside the Russian Federation. RT International, which is based in Moscow, presents around-the-clock news bulletins, documentaries, talk shows, and debates, as well as sports news and cultural programs about Russia. RT operates as a multilingual service with channels in three languages; the original English language channel was launched in 2005. The Arabic language Rusiya Al-Yaum was launched in 2007, while its Spanish language channel RT Actualidad was launched in 2009. RT America (since 2010),and RT UK (since 2014) offer some locally based content for those countries.RT is a brand of “TV-Novosti”, an “autonomous non-profit organization”, founded by the Russian news agency RIA Novosti on April 6, 2005. During the economic crisis in December 2008, the Russian Government included ANO “TV-Novosti” in the list of core organisations of strategic importance of Russia.RT has been called a propaganda outlet for the Russian government and its foreign policy, by former Russian officials, and by news reporters,including former RT reporters. It has also been accused of spreading disinformation. The United Kingdom media regulator Ofcom has threatened RT with sanctions because of repeated violations of its rules on impartiality. The network states that it offers a Russian perspective on global events.

Click On The Play Button and after also Click Allow Button(Before Click Allow Button Check Remember Box for avoid dialogbox for again streaming).